Grąžinimo politika

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdamas grąžinti prekę(-es, pirkėjas gali tai padaryti per 14 d.d. nuo prekių pristatymo dienos, pirkėjas privalo informuoti parduotuvės personalą el. laišku į info@oler.lt.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, nesugadintoje pakuotėje (išskyrus atvejus, kai pakuotė buvo sugadinta pristatymo metu);

  • Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo;

  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaita faktūra).

Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant gautą ne tą prekę, kurią pirkėjas užsisakė, ir/ar nekokybišką prekę, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

Tuo atveju, kai pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Jeigu prekė nėra brokuota ar sugadinta jos transportavimo metu, per 14 d.d. nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos pirkėjas gali kreiptis į pardavėją ir grąžinti bet kurią prekę pats apmokėdamas pristatymą į pardavėjo sandėlį. Negalime būti atsakingi už sugadintas arba prarastas prekes grąžinant. Todėl rekomenduojame rinktis apdraustą ir sekamą siuntimo paslaugą. Negalime grąžinti pinigų be faktinio prekių gavimo arba negavus grąžinimo įrodymo.

Išimtys:

Pilstomi pagal užsakymą produktai, tokie kaip aromatiniai aliejai, AUGEO bazė yra negrąžinamos prekės, nes jie yra išpilstomi individualiai kiekvieno užsakymo metu, nebent pirkėjas įrodo, kad prekė atvyko brokuota ir/ar buvo sugadinta transportavimo metu.

Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų apie mūsų prekių ir pinigų grąžinimo politiką, susisiekite su mumis el. paštu - info@oler.lt.